Dulce Maria y Christopher Uckermann!
Dobrodosli na 4um o Dulce i Christopheru!
Dulce Maria y Christopher Uckermann!
Dobrodosli na 4um o Dulce i Christopheru!
Dulce Maria y Christopher Uckermann!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dulce Maria y Christopher Uckermann!

Welcome!
 
PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

 

 Los 'Secretos' de Anahí

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Sanja_rbd
~:DyC Admin:~
~:DyC Admin:~
Sanja_rbd


Points : 12447
Posts : 11657
Join date : 27.04.2009
Age : 29
Location : Siempre con rbd!!!

Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí EmptySre Jul 22, 2009 3:23 pm

La ex rebelde reveló su pelea con Dulce

Anahí reveló que extraña a sus compañeros de RBD, pero que está emocionada por la gran aventura solista que ha comenzado a caminar. Además confesó que una vez se peleó con Dulce María, que le encantaría hacer una telenovela con Poncho y que quiere que la apoyes el próximo 16 de julio en el escenario de Premios Juventud, donde estrenará su nueva canción.

Vida, carrera, recuerdos...

¿Cómo te sientes ahora que has vuelto a la carrera musical, pero ahora en solitario?

Me siento muy nerviosa, muy emocionada, pero con muchas ganas y con mucha fuerza. Me siento renovada, me siento con muchas ganas porque todos ustedes se lo merecen y yo no los puedo defraudar. Así como lo hice junto a mis cinco hermanitos, ahora me toca a mí hacer que se sientan orgullosos de mí.

¿Prefieres estar sola o acompañada en el escenario?

La verdad es que yo amo cantar, amo la música, estar en el escenario, obviamente los extraño, pero también para mi es una etapa increíble, porque primera vez estoy escribiendo, estoy aprendiendo mucho y ahora puedo involucrarme más y estoy creciendo mucho como artista.

¿Piensas que esto llegó en el momento indicado?

Desde los dos añitos estoy haciendo estoy y pienso que las cosas llegan en un momento justo y me siento contenta, con una nueva energía porque antes que nada quiero ser yo.

¿Si estuviera en tus manos reunirías a RBD?

Talvez sí, no sé, no depende nada más de mi, todos tienen vidas y carreras, me gustaría juntarnos para algún evento especial. Me gustaría mucho, por ejemplo en esta entrega de PJ, que voy a cantar mi canción que hice con Kinky, que mis hermanitos de RBD estuvieran aquí, pero se entiende que no se puede, están haciendo sus cosas, grabando novela y otros proyectos, pero me gustaría que me vieran y que se sintieran orgullos de mi.

¿Te gustaría hacer novela con Poncho?

Con Ponchito siempre voy a querer trabajar, tenemos un cariño bien especial, compartimos tantas cosas que es difícil explicarlo y con todo el cariño que hay me sentí muy cómoda trabajando con él en la telenovela y respetábamos mucho nuestros espacios y cuando a alguien le toque trabajar con él será una bendición.

¿Te gustaría regresar a hacer telenovela?

Uno debe de ir tras sus sueños y aunque algunos productores me han llamado para alguna telenovela, quiero ir tras mi sueño y mi sueño es este y este jueves quiero demostrarles que por ustedes estoy por ellos aquí y quiero que se sientan orgullosos de mi, y es un preview de lo que es mi disco.

¿Cómo va tu sueño de esquiar?

No, yo creo que se quedará frustrado, porque soy una papa esquiando en agua y soy una verdadera papa, me caigo todo el tiempo y yo creo que será mi sueño frustrado, pero bueno ningún sueño es imposible.

¿Te quitaste tu tatuaje de Breath?

No me lo quité. Miren, miren aquí está, no es de mentis, aquí está, supe que decían que me lo había quitado, porque cuando estaba grabando videos en mi computadora, entonces cuando grabo algo sale al revés como en espejo, entonces alguien dijo por ahí que era una estampa y me había equivocado al colocármelo en el otro brazo, pero es real.

¿Cuántos hijos te gustaría tener?

Me encantaría tener cinco hijos, me gustan las familias grandes. Aunque cuando lo piensas bien dices 'cuanto dolor, cuantos partos', pero puedes tener dos y adoptar tres y entonces haces una cosa increíble, le das familia aun chavito que se merece una gran familia. Quiero un esposo que sea cariñoso con todos nuestros hijos y que sea como yo que les gustaría.

¿Qué Secreto has guardado, de cuando estabas en RBD y ahora ya lo puedes revelar?

¡Hay una de secretos que no les puedo decir! Hay una que si la digo Christian me rompe la cara. ¿Cuál podrá ser? Es que no puedo, es que en todas alguno sale perjudicado. Ah ya sé, una vez decían que Dulce y yo nos peleábamos mucho, pero la única vez que nos peleamos feo estábamos en una casa en McAllen, estábamos en la alberca y al final aventamos a todos a la alberca, hasta a Pedro Damian y veníamos en la camioneta de regreso y Dulce y yo nos empezamos a pelear, pero empezó por una tontería y la pobre de Maite ahí en medio viéndonos como nos peleábamos y cuando llegamos al hotel nos seguimos peleando y nos fuimos enojadas al cuarto y cuando pasaron unas horas bajamos las dos y nos abrazamos y Cristhopher dice que dijo: 'Están locas'. Con Poncho si eran unos agarrones, hasta en pleno escenario, pero muy chistoso.

Algún mensaje para tus fans

Les digo que gracias por haberme preguntado cositas, perdón a los que no les pudimos responder, pero ya saben que yo me meto siempre a chismosear con ustedes y que sigan viendo mis videos, aunque no siempre puedo entrar, ahorita estoy ensayando, metida en el disco, pero les pido que me entiendan y que me vean el jueves porque vamos a rockear.

Ako treba prevod...recite.. beso


Poslednji put izmenio Sanja_rbd dana Čet Jul 23, 2009 8:44 pm, izmenio ukupno 2 puta
Nazad na vrh Ići dole
https://dulceychristopher.serbianforum.info
*Ardilla*
~:DyC Admin:~
~:DyC Admin:~
*Ardilla*


Points : 309
Posts : 257
Join date : 26.06.2009
Age : 32

Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Re: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí EmptySre Jul 22, 2009 8:44 pm

moze prevod bby Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
Sanja_rbd
~:DyC Admin:~
~:DyC Admin:~
Sanja_rbd


Points : 12447
Posts : 11657
Join date : 27.04.2009
Age : 29
Location : Siempre con rbd!!!

Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Re: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí EmptyČet Jul 23, 2009 5:20 pm

ok...postavicu kasnije... beso
Nazad na vrh Ići dole
https://dulceychristopher.serbianforum.info
Sanja_rbd
~:DyC Admin:~
~:DyC Admin:~
Sanja_rbd


Points : 12447
Posts : 11657
Join date : 27.04.2009
Age : 29
Location : Siempre con rbd!!!

Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Re: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí EmptyČet Jul 23, 2009 8:33 pm

Nekadasnja buntovnica otkriva svoju svadju sa Dulce

Anahi je priznala da joj nedostaju kolege iz RBD-a,ali da je uzbudjena sto zapocinje solo karijeru.Priznala je da se jednom posvadjala sa Dulce Mariom,da bi volela da snimi telenovelu sa Ponchom i da poziva sve fanove da je podrze 16 jula na Preemios Juventudu,gde ce promovisati svoju novu pesmu.

Zivot,karijera,uspomene...

Kako se osecas sada kad ponovo pevas ali sada kao solista?

Osecam se veoma nervozno,veoma uzbudjeno,ali sa mnogo zelje i mnogo snage.Osecam se obnovljeno,i sa mnogo zelje jer svi vi to zasluzujete i ja ne mogu da vas razocaram.Kao sto sam uradila sa mojih petoro braca i sestara,sada je moj red,da ucinim da budu ponosni na mene.

Vise ti se svidja da budes sama ili sa nekim na sceni?

Istina je da ja volim da pevam,volim muziku,da budem na sceni,naravno da mi nedostaju,ali je takodje ovo za mene jedna neverovatna etapa,jer po prvi put pisem,mnogo toga sam naucila i vise sam u toku...i takodje veoma napredujem kao umetnik.

Mislis li da je ovo doslo u pravo vreme?

Za ovo radim vec dve godine i mislim da stvari dolaze bas u pravo vreme,zadovoljna sam,sa novom energijom jer pre svega zelim da budem ja.

Kada bi ti odlucivala,dali bi opet sastavila RBD?

Mozda bi,ne znam,nista vise ne zavisi od menesvi imaju svoje zivote i karijere,volela bih da se okupimo za neki poseban dogadjaj,mnogo bih to volela,na primer sada 16 na PJ-u,kad pevam moju pesmu koju sam napisala zajedno sa Kinkijem,da moji braca i sestre iz RBD-a budu tamo,ali razumem da ne mogu,rade na svojim stvarima,snimaju novele i druge stvari,ali bih volela da me vide i da budu ponosni na mene.

Volela bi da snimis novelu sa Ponchom?

Sa Ponchitom sam uvek spremna da radim,imamo posebnu vrstu naklonosti jedan prema drugom,delimo toliko stvari koje je tesko objasniti,i sa svom tom neznoscu osecam se veoma komotno kada radim sa njim u telenovelama i vaoma postujemo prostor onog drugog,i kada te neko pozove da radis sa njim to je kao blagoslov.

Volela bi da ponovo snimis neku telenovelu?

Mislim da svako treba da prati svoje snove iako su me neki producenti zvali da glumim u njihovim telenovelama,zelim da pratim svoj san a moj san je ovo i ovo je zato sto zelim da vam pokazem da sam ovde zbog vas...tj.zbog njih i zelim da budu ponosni na mene,i ovo je jedan prikaz kako ce da izgleda moj cd.

Kako napreduje tvoj san da skijas?

Ne,mislim da me frustrira,jer sam kao krompir kad skijam na vodi,padam celo vreme i mislim da ce i dalje to da me frustrira,ali dobro, ni jedan san nije nemoguc.

Skinula si tvoju tetovazu Breath?

Necu je skinuti.Vidite,vidite evo je ovde,ne lazem,znam da je neko rekao da sam je skinula,jer kad sam snimala videe na mom racunaru,vidi se obrnuto kao u ogledalu,i onda je neko rakao da je to bio samo pecat i pogresili su...jer se nalazi na drugoj ruci,ali je stvarna.

Koliko bi dece volela da imas?

Volela bih da imam petoro dece,svidjaju mi se velike porodice.Iako kad bolje razmislis kazes 'koliko bola za toliko dece' ali mozes da rodis dva i usvojis troje i uradio si neverovatnu stvar,dajes porodicu nekom malenom ko zasluzuje veliku porodicu.Zelim muza koji ce da bude dobar prema svoj nasoj deci i da bude kao ja da,da im se svidja.

Koju tajnu si cuvala dok si bila u RBD-u i sada mozes da nam je ispricas?

Ima nekih tajni koje ne mogu da vam kazem!Ima jedna koju ako vam kazem Christian ce me ubiti.Koju bih mogla da vam kazem?Pa,ne mogu,u svakoj ce neko biti povredjen.Ah znam,jednom su rekli da smo se ja i Dulce veoma posvadjale,ali jedini put kada smo se nas dve posvadjale je bio kada smo bile u kuci u McAllen ( ne znam sta to znaci ) bile smo na bazenu,mislim svi su bili na bazenu i kada je dosao Pedro,krenuli smi i ja i Dulce smo se celo vreme svadjale zbog neke gluposti i jadna Maite je bila izmedju nas i gledala nas kako se svadjamo i kada smo stigle u hotel nastavile smo da se svadjamo i naljutile smo se jedna na drugu.Otisle smo u svoje sobe i posle nekoliko sati smo obe sisle i zagrlile se i Christopher je rekao : 'Ove dve su lude'.Kasnije je sa Poncom uradio nesto na sceni veoma smesno.

Poruka za tvoje fanove

Zelim da vam se zahvalim na pitanjima,izvinite sto na neke nisam mogla da odgovorim,ali vec znate da kad nesto kazem uvek izadje neki trac,i zelim da vam kazem da nastavite da gledate moje videe,iako ne mogu uvek da udjem,sada vezbam,zbog diska,molim vas da me razumete i gledajte me 16 jer ce biti pravi spektakl.
Nazad na vrh Ići dole
https://dulceychristopher.serbianforum.info
*Ardilla*
~:DyC Admin:~
~:DyC Admin:~
*Ardilla*


Points : 309
Posts : 257
Join date : 26.06.2009
Age : 32

Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Re: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí EmptyPet Jul 24, 2009 11:52 am

hwaja bb kiss mwa muaaaaaaa
Nazad na vrh Ići dole
Sanja_rbd
~:DyC Admin:~
~:DyC Admin:~
Sanja_rbd


Points : 12447
Posts : 11657
Join date : 27.04.2009
Age : 29
Location : Siempre con rbd!!!

Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Re: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí EmptyPet Jul 24, 2009 7:45 pm

nema na cemu bbita... beso te quiero
Nazad na vrh Ići dole
https://dulceychristopher.serbianforum.info
Sponsored content





Los 'Secretos' de Anahí Empty
PočaljiNaslov: Re: Los 'Secretos' de Anahí   Los 'Secretos' de Anahí Empty

Nazad na vrh Ići dole
 
Los 'Secretos' de Anahí
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Anahi en PJ 2009
» Anahi - "Mi delirio"
» Anahi de los conciertos
» Anahi snickers
» Anahi o Dulce? Hmm..

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Dulce Maria y Christopher Uckermann! :: *Membros De Ex Rbd* :: *Anahi Giovanna Puente Portillo*-
Skoči na: